|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pružina 200% pre PSG1, Systema
|
Pružina M140, Systema
|
New Bore Up set valca M4A1, Systema
|
Set predpažbie MP5, Cyma
|
Inteligentná Li-Pol nabíjačka Compact C3, Turnigy
|
AK-47S RIS, Cyma Sport, CM.028-B
|
M4 S-System, Well, D96
|
| Cena bez DPH |
14,88 €
|
16,53 €
|
69,42 €
|
18,51 €
|
19,50 €
|
91,24 €
|
37,36 €
|
| Cena s DPH |
18,00 €
|
20,00 €
|
84,00 €
|
22,40 €
|
23,60 €
|
110,40 €
|
45,20 €
|
| Dĺžka zbrane |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
642/880 mm
|
860/770 mm
|
| Hmotnosť zbrane |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3,05 kg
|
1,50 kg
|
| Dĺžka vnútornej hlavne |
-
-
|
-
-
|
-
-
|
-
-
|
-
-
|
455 mm
401 - 500 mm
|
200 mm
160 - 200 mm
|
| Doporučený akumulátor |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Typ AK (8,4V/1600 mAh)
|
-
|
| Prevedenie Hop-Up |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
nastaviteľný hop-up
|
bez hop-up
|
| Zásobník kapacita |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
600 BB
|
400 BB
|
| Verzia mechaboxu |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
kovový verzia 3 (7 mm)
|
plastový
|
| Typ motora |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Krátky záťažový
|
-
|
| Režim streľby |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
safe/semi/auto
|
safe/auto
|
| Úsťová rýchlosť udávaná výrobcom |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
90 m/s [295 fps]
|
40 m/s [132 fps]
|
| Úsťová rýchlosť nameraná |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
120 m/s [394 fps]
|
50 m/s [164 fps]
|
| - upozornenie - |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
V balení akumulátor a nabíjačka zadarmo.
|
V balení akumulátor a nabíjačka zadarmo.
|
| Výkon zbrane |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
101 - 120 m/s [329 - 394 fps]
|
menej ako 80 m/s [262 fps]
|
| Spínanie spúšte |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
mechanické
|
mechanické
|
| Odporúčané strelivo |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
0,23 - 0,25 g
|
0,12 - 0,20 g
|
| Ráže |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
6 mm
|
6 mm
|
| Približný dostrel |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
60 m
|
20 m
|
| Konektor |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Tamiya Mini
|
-
|
| Ložiská |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
7 mm, klzné, kov
|
-
|
| Varianta motora |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Krátky
|
-
|
| Zásobník (Lowcap/Midcap/Hicap/Xhicap) |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
hi-cap
|
hi-cap
|
| AEG varianta (EBB/NBB) |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
NBB
|
NBB
|
| BlowBack |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Nie
|
Nie
|
|
Detail
|
Detail
|
Detail
|
Detail
|
Detail
|
Detail
|
Detail
|